Någon gång kanske

Är hemma från skolan nu. Har ingen aning om vad jag ska göra men jag är ganska trött så det blir säkert att jag sätter mig framför tvn.
Ska ha piano senare idag (som jag skrev innan idag). Förresten skulle ni vilja höra mig spela piano?
Har funderat på att lägga upp det någon gång men det har inte blivit så.
Får väl se om jag gör det någon gång kanske. Om ni vill så kanske jag gör det, så kommentera om ni vill ;)
Någon gång ska jag även fixa en ny header. Börjar tröttna lite på min gamla... Fast först måste jag ha lite nya bilder. Får väl fråga om Rebecca eller Linnea kanske kan hjälpa mig?
Det är nämligen lite svårt att ta med stativet när man är själv tycker jag för fokusen blir alltid så konstig då.
Men det blir också någon gång. Måste ju ha tid också, det är ganska mycket att tänka på nu innan sommarlovet.
Ska lägga ut dagens out-fit snart också men ska fixa lite annat först ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback