Summer begins

Hey<3
Idag har jag varit och shoppat lite grann :)
Köpte sånt jag kommer behöva ha med mig på språkresan.
Fick med mig en tunn, vit jacka hem som är både vind- och vatten-tålig. Perfekt att ha i England om det är lite kallt och regnigt! Köpte även ett par skor. Det är typ sneakers/gympaskor från Nike. Jättesköna att gå i :)
Fick även med mig en söt bikini hem.
Jag är iallafall nöjd med dagens köp. Är även nöjd med denna dagen. Känns som att jag fått gjort en del. Förutom att blogga typ. Fast det gör jag ju ändå nu så har faktiskt gjort det också ;)
Sommaren är verkligen på väg nu. Både igår och idag har det varit typ 25 grader.
Hade vattenkrig med Rebecca och Karin igår för vi höll på att smälta bort typ x)
Nu ikväll ska jag självklart kolla på ESC! Kollar alltid på det :) man kan väl säga att jag är ett fan av både mello och ESC eftersom jag alltid kollar på det, haha xD
Bjuder på en bild som ni tyvärr redan har sett för det går tyvärr inte att ladda upp en ny bild :/ Dumma blogg.se! Orkar inte fota dagens köp men ni kommer säkert se dom här på bloggen så småningom ändå ;)
Ses<3

Kommentarer
Sanna Andersson säger:

Hej !
Om du fick välja ett par skor som du kan få gratis av flera tusentals, vilka skulle du välja då ?

Tala om det för mig här
http://moonzanna.se/2013/may/vinn-dina-dromskor-2.html#comment

Och ha chans att vinna just dessa !

kram och lycka till !

2013-05-19 | 20:28:59
Bloggadress: http://moonzanna.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback