Svar på en fråga

Hey<3
Är hemma från skolan nu. Vi slutar ganska sent på måndagar men vi har iallafall sovmorgon :)
Ska inte göra något speciellt idag mer än att plugga och träna typ. En helt vanlig måndag helt enkelt.
När jag loggade in på blogg.se så hade jag fått en kommentar med en fråga som jag tänkte svara på:
 
vad tycker du en bra blogg ska innehålla? :)

En bra blogg ska vara personlig. Jag tänker mig bloggen lite som en dagbok på datorn/internet.
För något år sedan skrev jag dagbok varje dag men nu bloggar jag istället.
Det är väldigt praktiskt att bara kunna skriva av sig. Det är även ett sätt att hålla koll på roliga händelser, kolla vilket datum saker man har skrivit om hände m.m.
Känner att jag börjar komma in på andra grejer nu men jag tycker iallafall en bra blogg ska innehålla saker som gör att läsarna lär känna dig och får veta vem du som bloggar är.

Tack för frågan och hoppas att du som ställde den blev nöjd med svaret.
Om ni har en fråga så får ni gärna ställa den så ska jag försöka svara ;)
Ses<3
Linnea skickade bilderna igår så här får ni en bild på mig som hon har tagit<3

Kommentarer
Lotta säger:

Sv: Va roligt! :) och idag ska jag plugga lite, kanske gå en sväng på stan och fika med pojkvännen :) Själv då? =)

2013-05-14 | 10:51:14
Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se
Hanaan säger:

Fin du är !

2013-05-16 | 00:06:05
Bloggadress: http://nattstad.se/hanaan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback