Thumbs down

Är hemma från skolan nu. Har inte sådär jättemycket tid över idag. Om ca 2 timmar ska jag vara vid ett ställe där vi brukar samlas och samåka till fotbollen. Vi måste åka extra tidigt idag för vi har lagfotografering m.m.
Dagen idag har iallafall varit bra. Har faktiskt försökt mobilblogga eftersom jag äntligen kan logga in på blogg.se appen med rätt blogg! Men när jag väl skulle publicera inlägget så ville den inte.... Först ville den inte ladda upp bilderna jag valt (spelade ingen roll vilka jag tog eller om jag tog direkt med kameran) och sedan när jag tog bort dom och försökte ladda upp bara text så ville den inte heller. *Thumbs down*
Nu ska jag iallafall ta det lite lugnt (så länge jag hinner), äta och göra mig fin inför fotograferingen.
Ska försöka göra någon fin fläta :) Får väl se hur det går men ska iallafall försöka.
Om jag hinner ska jag även prova att mobilblogga igen och se om det funkar.
Ha en fortsatt bra onsdag<3

Kommentarer
Annika säger:

Fin bild :)

2013-05-23 | 17:25:05
Bloggadress: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback