Bloggade jag verkligen inte igår?

Hej!
Alltså seriöst, bloggade jag verkligen inte igår? Kändes som det iallafall. Dagarna går verkligen fort nu.
Men det är väl bra för det betyder att julen närmar sig :)
Har iallafall bestämt mig för att spela in Ullaredshaulen i helgen (hoppas bara jag hinner för jag har cup).
Kollade iallafall på matchen igår, synd iallafall att Sverige förlorade mot Portugal. Hade ju varit riktigt kul om Sverige fått spela VM.
Idag har jag inte gjort något speciellt iallafall bara spelat lite sims och kollat pll.
Nya Frida låg i brevlådan idag så tänkte läsa den nu,
hörs senare eller imorgon puss<3
Bild från tidigare i höst

Kommentarer
marina säger:

sv. Samma här. :) Hoppas du får en bra dag!

2013-11-21 | 10:32:58
Bloggadress: http://marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback