Bloggare Vloggare

Skillnaden mellan att blogga och vlogga är sättet man når ut till andra. Bloggare skriver på en blogg och vloggare filmar och lägger ut på t.ex. Youtube.
Själv föredrar jag att blogga men älskar att kolla på vloggar lika mycket som att läsa bloggar.
Vloggare gör ofta roliga tags eller challenges osv.
Tycker det verkar skitkul och skulle själv gärna vilja göra sånt fast då i text och bilder. Har nämligen fått en idé att jag ska vara vloggare i en blogg. Eller vänta nu, vad sa jag precis?
Jag menar att jag också vill göra t.ex. tags och "november favoriter" m.m. fast jag tänker göra det i text och bilder här på min blogg. Eller försöka iallafall ;)
Kommer nu bli lättare att veta vad jag ska skriva om eller göra för inlägg för kommer att kunna få mycket inspo av youtube videos med t.ex. challenges m.m.
Det är klart att vissa grejer går inte göra med bild och text men det som går går ju helt enkelt.
Hoppas på att detta är något jag kommer göra och inte bara skriver för att jag tycker det verkar kul. Har en tendens att bli så ibland men nu kör vi!
Puss<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback