Efter en kall dusch

Hej!
Kom hem från tennisen för inte så längesen och har tagit en kall dusch och hoppat i myskläder.
Ska alldeles strax ta något och äta och sedan lägga mig i soffan och kolla på idol men eftersom det är en stund kvar innan det börjar har jag lite tid att kolla lite bloggar och blogga m.m. ;)
Som ni kanske har sett pysslade jag lite innan idag (se förra inlägget) och innan idag handlade jag också för ett annat pyssel. Tyvärr hann jag inte med det idag så jag tänkte göra det imorgon eftersom jag troligtvis kommer vara hemma hela dagen och sen på kvällen ska jag på typ kalas :)
Så när jag har gjort klart pysslet kommer jag ta bilder med systemkameran på både "lövtavlorna" och det andra. Tar inte bilder med systemkameran så ofta vilket är synd eftersom kvalitén blir mycket bättre då men det är så jobbigt att ta upp den och föra över till datorn hela tiden...
Om ni vill kanske jag även kan göra en steg för steg guide till det kommande pysslet?? Får se vad jag hinner och orkar imorgon eftersom jag måste råplugga tyska och hemkunskap!
Puss<3
Gammal bild jag hitta och den passar bra för det spöregnade hela morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback