Rainy friday

Hej
Kom hem ganska nyss och slängde mig nästan direkt på soffan. Såå skönt med fredag!
Idag ska jag som vanligt spela piano och tennis och sen mysa i soffan medan jag kollar på idol. Nu väntar jag på att Top Model ska börja och när det gör det ska jag hämta lite glass, mums :P
Imorgon har jag faktiskt inget speciellt för mig, ska nog åka iväg och kolla på spegel till mitt rum. Saknar verkligen en spegel där men vi har inte riktigt haft tid för att kolla på det.
På söndag blire fotboll, ska träna om jag kan om det inte krockar med matchen jag ska spela. Såå taggad för den matchen för det är DM och är superglad att jag får vara med och spela för det är ju bara dem bästa i laget som får göra det! :D
Hörs senare, puss<3
Känner mig lika glad som den här hästen ser ut att vara, dock inte lika fri för har massor med prov framöver :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback