9,3 mil

Hej!
Idag var det ingen vanlig skola för efter dom 2 första lektionerna fick vi en timmes rast på oss att förbereda oss inför ett lopp som vi springer varje år. Skolan anordnar det och hela högstadiet springer samtidigt. Det är 9,3 km långt och efter ungefär halva är det en vattenstation. Förra året fick jag jättedålig tid, typ 1:08:?? någonting men detta året är jag jättenöjd för jag sprang på under en timme! Inte mycket då men ändå :) Min tid: 00:59:50
Nu ska jag snart in till stan med en kompis och så ska vi möta upp våra mammor och gå på gymnasiemässan. Vet att jag bara går i åttan och inte behöver bestämma mig än men kan ändå vara kul att veta vad som finns, puss<3
Sorry, fick bli en gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback