Första natten

Hej!
Ska snart sova, skönt att jag kan sova tills jag vaknar imorgon. 
Första natten i datarummet som vi kallar det rummet där jag "bor" nu och kommer antagligen få göra det i nästan en vecka. Inte för att det tar en veckan att tapetsera mitt rum men eftersom det inte är bara det målaren ska göra så tror jag mamma och pappa sa att det skulle ta 2-3 dagar att göra allt han ska göra och vi kommer inte hinna ställa tillbaka så mycket på vardagarna eftersom jag har massa aktiviteter och skola och dom jobbar.
Jag får försöka klara mig helt enkelt...
Godnatt<3
Kände för en häftig galax bild

Kommentarer
Madeleine säger:

åå galax bilder slår aldrig fel

2013-10-05 | 22:51:53
Bloggadress: http://fames.se/madeleinealexandra/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback