Free afternoon

Hej :)
Har precis kollat på Breaking Dawn del 1 som ni kanske såg innan och snart ska jag gå och kolla på landskampen. Får se om jag orkar se hela för jag är ganska trött. Idag var jag ledig på eftermiddagen, vi gick alltså bara halvdag i skolan idag. Vi gör det en gång i månaden i utbyte mot att en lektion per dag är 10 min längre än vanligt. Har säkert redan berättat detta men iallafall ;)
Spenderade min lediga eftermiddag med Becca, vi gick lite i affärer och sedan såg vi film och bara slappa lite. Fick med mig ett litet armband hem. Orkar inte visa men det är elastiskt eller vad säger man? Aja det är iallafall tänjbar svart tråd med ett kors fastknutet.
Hörs imorgon, godnatt och heja Sverige!<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback