Jag har slutat skolan men...

Jag har inte höstlov än :O
 
Hej!
Kom precis hem från skolan, fick sluta väldigt mycket tidigare eftersom jag var klar med allting. Fast tyvärr så börjar inte mitt höstlov förrän om typ 1,5 timmer för jag ska ha utvecklingssamtal. Sedan när jag kommer hem ska jag ha piano och sen snabbt iväg till tennisen så jag har fullt upp. Känns nästan som att mitt lov inte börjar klockan 7 ikväll när allt det är gjort! Och just det när jag kommer hem ska jag gå till grannen och sälja NewBody så säg klockan halv åtta istället ;)
Nej men nu ska jag iallafall ta det lugnt och sen är det väl bara traska iväg till skolan, puss<3
 Har inga roliga bilder...

Kommentarer
rememberthiis.blogg.se säger:

fin tröjja :)

2013-10-25 | 19:56:30
Bloggadress: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback