Man ska alltid tänka positivt

Hej :)
Igår var det en målare hemma hos oss som kollade på mitt rum. Vi ska nämligen tapetsera om där (vet inte om jag redan nämnt detta?).
Iallafall så ska det tapetseras om nästa vecka och det betyder att jag måste börja rensa ut från mitt rum och flytta in alla möbler i mitten av rummet. Kommer bli jobbigt att hitta tid till detta men det fixar sig nog. Det praktiska med det är att jag samtidigt kan passa på att städa noggrant, rensa bort massa gammalt och kanske även möblera om. Om jag nu kommer på ett bra sätt att placera ut möblerna ;)
Har tjatat på mina föräldrar om att måla/tapetsera om på mitt rum i över 2 år nu så det känns bra att det snart kommer hända :)
See ya later<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback