Om min dag

Hej :)
Har precis ätit middag och tänkte nu berätta lite om min dag.
Imorse ringde klockan vid 8 redan och då var det bara att hasa sig upp för att träna fotboll i 2 timmar. Sedan snabbt hem och duscha för att dra in till stan med goa kompisar. Vi gick till 1D world som idag slog upp portarna här i Gbg eftersom två av oss som drog in till stan är riktiga directioners. Sedan gick vi och köpte frapuccino m.m. på Starbucks. Första gången jag var där faktiskt. Tog vanilla and cream frapuccino och den var utan kaffe då eftersom att jag inte gillar det. Det var supergott fast det kändes som man skulle få diabetes eller något för det var sött och så mycket grädde, och då tog jag ändå den minsta storleken.
Efter det gick vi alla till en affär och efter vi varit där skilldes vi åt och fortsatte 2 och 2. Jag och Becca gick då till Grand Parfymeri och Glitter m.m.
Det var som sagt 25% på allt på Grand Parfymeri och det gäller t.o.m. imorgon så om ni bor i Göteborg kan ni ju passa på ;) Ni har ju redan sett vad jag köpte så det behöver jag ju inte visa igen.
Nu ikväll ska jag bara mysa, kanske kolla lite på tv eller se en film eller något annat slappt.
Förresten glöm inte dra tillbaka klockan en timme inatt. Wihoo, en timmes extra sömn!
Puss<3
Min frapuccino

Kommentarer
Amanda säger:

gick det bra med fotbollen? :)

och det där ser sååå gott ut :)

2013-10-26 | 21:25:45
Bloggadress: http://amandacarlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback