Spegel, spegel på väggen där...

Hej :)
Kom hem från talangträningen för inte så länge sen och har duschat och sitter nu vid datorn.
Har ju träning ikväll också med mitt lag men får se om jag orkar eftersom vi hade inomhusträning i 2 timmar igår.
Mina föräldrar funderar på att åka till Ikea idag och kolla lite på hyllor och så igen. Jag berhöver en spegel och vill gärna ha en sån med inbyggda lampor, dock vill jag inte beställa från nätet så får se om jag hittar någonstans.
Ska kolla på Ikeas hemsida och se om det är värt att åka med, är lite trött nu efter att ha sprungit i regnet i 1,5 timme.
Har fått en fråga om vad jag tycker om basiron. Eftersom jag köpte den igår har jag bara hunnit använda den 1 gång men om jag kommer ihåg kan jag göra en liten review eller något om en vecka då jag har hunnit använda den lite mer. Nu ska jag börja leta efter en spegel, puss<3
Bjuder på en spegelbild eftersom jag skrev om speglar x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback