Ätbara vinster är goda

Hej :)
Kom nyss hem från träningen och har duschat. Har tagit på mig myskläder och sitter nu vid datorn. Tänkte att jag skulle slänga in ett snabbt inlägg innan jag ska kolla lite på tv och mysa med mina vinster från Lisse.
Imorgon är det måndag, jobbigt :/ Får stå ut, har iallafall en liten sovmorgon.
Ska köpa en skiva från iTunes ikväll så jag har något bra att lyssna på. Kanske hjälper mig att stå ut med skolan och plugg och allt det? En riktigt prisvärd skiva faktiskt. Kan ni gissa vilken? Berättar mer om det sen när jag köpt den.
Nu ska jag gå och kolla på tv innan klockan blir för mycket, puss<3
You´re the straw to my berry and the apple to my pie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback