Grymma planer

Hej :)
Idag har jag och några kompisar gjort upp grymma planer för imorgon! Har ju fått en ny cykel och då vill jag gärna inviga den så jag och 3 andra ska cykla och köpa godis. Sen drar alla hem, lämnar cykeln och äter lunch och efter det möter vi upp ännu en kompis och drar in till stan för att se på bio. Kommer bli såå kul! Om jag får vill säga... Har faktiskt inte pratat med mina föräldrar än :P Men det går nog bra hoppas jag.
Idag är det äntligen fredag och det var tänkt att jag skulle ha piano och tennis men pianot blev inställt så det blir bara tennis senare ikväll. Det är första gången för denna terminen så det ska bli kul :)
Nu ska jag kolla på Top Model, puss<3
 

Kommentarer
sara säger:

I love fridays toooooo! :D

2013-09-09 | 10:21:20
Bloggadress: http://www.ungvackerrolig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback