Mycket prat lite handling

Hej :)
Tänker ofta att nu ska jag göra det här eller det här men sen gör jag det aldrig eller så börjar jag men orkar inte slutföra det eller så. Ska börja bli bättre på att faktiskt ta tag i saker och slutföra dom också. Vi har pratat om att tapetsera om mitt rum länge nu men vi har fortfarande inte gjort det. Ska börja tjata lite nu så vi/jag får någonting gjort någon gång.
Säger jag att jag ska städa mitt rum så ska jag göra det osv. När to do list eller vad den nu heter var dagens app för ett tag sen så laddade jag ner den och nu ska jag verkligen börja använda den.
Att göra listor med saker att göra och sen kunna stryka något man gjort är underbart så om du är som jag så är det ett tips ;)
I will

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback