När tiden räcker till ska jag...

* Fota bilder till ny header
*Göra en ny header och design
*Göra roliga collage till er
*Göra tags
*Skriva åsiktsinlägg
Hej :)
Har varit hemma ett tag nu och ska äta om en stund. Har träning ikväll vilket kommer bli kul.
Denna veckan har jag sjukt mycket och såhär ser det ut:
 
Idag, måndag: Träning
 
Tisdag: Kick off för konfirmationen
 
Onsdag: Träning
 
Torsdag: Match och om jag inte har konfa så kanske jag är med Becca
 
Fredag: Piano och tennis
 
Lördag: Inget än
 
Söndag: Träning
 
Går även i skolan måndag-fredag och måste även klämma in tid till att göra läxor och spela piano varje dag.
Som ni ser har jag inte så mycket ledig tid denna veckan och när jag tror att jag äntligen har lite ledig tid så kommer ofta mina föräldrar och säger att vi ska bort någonstans.
Men jag gillar ändå att ha fullspäckat schema för annars klagar jag bara på att jag har tråkigt :P
Puss<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback