Plugg och sånt

Hej!Som jag skrev igår så hade jag en väldigt kort skoldag idag vilket var jätteskönt. Efter den så hängde Rebecca med hem och vi kollade lite film och drack varm choklad/chai latte, supermysigt<3Nu innan hon gick hem tog hon lite bilder på mig som jag eventuellt skulle kunna använda till en ny header men jag får se om jag kanske går ut och fotar snart igen och får lite bättre bilder i en ny miljö, nu var det ju lite hastigt och så och dessutom är löven inte så röda än ;)Nu måste jag plugga lite eftersom det händer massa denna veckan. Har skolfoto på onsdag (vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig!!), so-förhör på torsdag, första utkastet av novellen ska vara klar på torsdag och innan veckan är slut ska jag ha skickat in 2 grejer i spanskan. Så let´s start plugga.Bilderna som togs idag får ni se senare, här är en bild från i helgen, puss<3

Kommentarer
Annika säger:

Fin bild :)

2013-09-17 | 15:38:42
Bloggadress: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback