Shoppig i stan

Hej :)
Förlåt att uppdateringen inte är så bra just nu. 1 inlägg/dag är ganska fjuttigt men blir lite mycket med allt ibland och då blir det så. Imorse var jag ju och åt frukost på Mc'Donalds med Becca. McGröt var inte så gott vilket berodde på att det var havregrynsgröt som jag inte gillar men det andra jag åt var gott :) Nu på eftermiddagen har jag varit med mamma i stan och shoppat lite och ätit lunch/middag och snart ska jag träna.
Haft fullt upp idag alltså. Bilder på vad jag köpte idag kommer antagligen upp imorgon eftersom jag inte hinner fota och lägga upp nu eftersom jag tänkte hinna göra klart en lab-rapport innan jag måste åka till träningen ;)
Sålänge bjuder jag på en instagram bild på min frukost idag, puss<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback