Imorgon smäller det

Hej :)
Ska snart gå och lägga mig nu, faktiskt väldigt trött. Dagen idag har varit grym! Först iväg till Linnea, vi hade jättekul<3 Sedan direkt in till stan och träffa mamma för att klippa oss. Blev ingen ny frisyr utan bara toppa.
Sedan åt vi jättegod mat på ett italienskt ställe, som blev min lunch dock lite sen men jaja.
Vi hann även springa lite i affärer, fick med mig lite saker hem. Orkar inte visa nu men kanske tar lite kort med mobilen imorgon bitti om jag hinner/orkar.
Imorgon ska jag ju på läger med laget :) Ska bli jättekul! Har i stort sett packat klart nu, bara några grejer kvar som jag får lägga ner imorgon.
Har glömt att berätta detta men vi fick faktiskt hem ett paket för några dagar sedan. Det var från Ginza och innehöll lite grejer som jag och pappa beställt. Köpte 2 spel, Sims 3 årstider för 239:- och tabloid tycon för endast 10:-. Vet inte om det är bra eller roligt men ibland får man chansa och kom igen... 10 kr!
Bjuder på en bild från en match i dam em som gick här i Sverige i år.
Godnatt<3
 

Kommentarer
kita säger:

jätte fin blogg! Ska kolla in den fler gånger.
Kika gärna in min blogg ^^
Ha en bra dag, kram

2013-08-16 | 18:40:18
Bloggadress: http://nattstad.se/kitasc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback