1:a Advent

Hejsan!
Har varit upptagen under hela förmiddagen därav ingen uppdatering.
Imorse tände jag första ljuset och öppnade adventskalendern och kollade på julkalendern på tv.
Det är verkligen några måsten för mig iallafall eftersom det är traditioner<3
Sedan åkte jag iväg och tränade. Gick en kvart tidigare från träningen för att hinna till en gudstjänst och efter den stannade vi på kyrkkaffe (bara för att det fanns tårta, hihi :P).
Direkt när jag kom hem duschade jag snabbt innan lunchen var klar.
Nu ska jag bara ta det lite lugnt och ganska sent ikväll spela DM-match, så taggad!
Hoppas ni har haft en bra 1:a advent,
puss<3
Ser ni fågeln? Den smälter ju in ganska bra ;)

Kommentarer
Anonym säger:

du borde vara taggad

2013-12-01 | 17:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback