Cirkelträningsprogram

Hejsan :)
Kom hem från skolan för ca en halvtimme sedan och det är redan kolsvart :O Tur att det finns lampor och nu i december då fina adventsljusstakar som lyser upp hemmet.
Nu hade jag tänkt jobba lite med mitt cirkelträningsprogram som ska in på fredag. Har inte kommit alls långt så känns som det är dags att sätta lite fart.
Skulle inte skada med lite tips från er, kommentera någon rolig träning och bifoga en länk där jag kan läsa och se hur man gör och vad den är bra för m.m. ;)
Puss<3
 

Kommentarer
Rebecka säger:

Hej! Vilken fin blogg du har:) besök gärna min Nattstad.se/Rebeckis om du vill :)
Kramis

2013-12-02 | 16:34:11
Bloggadress: http://nattstad.se/Rebeckis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback