Från morgon till kväll

Hej :)
Har varit och tränat idag. Från morgon till kväll.... Haha, nej men iallafall från 10.00-15.00 så ganska länge. Fast vi fick en lunchpaus också. Det var kul men jobbigt för det är så himla varmt ute idag och på tisdag, då vi också ska träna ska det bli varmare! Fast då är det iallafall på kvällen så det kanske ändå inte blir så farligt. Efter träningen duschade jag och min kompis i klubbhuset och sen drog vi och våra mammor och åt på en restaurang här nära. Turkisk/grekisk mat. Gott var det iallafall :)
Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt och sitta lite vid datorn/tvn och kanske göra något annat.
Imorgon ska jag iallafall vara med Rebecca. Var ju typ 100 år sedan jag träffa henne nu! Nej men vi har iallafall inte setts sen några dagar innan jag åkte iväg till England så det är faktiskt ett tag sen. Skönt att det inte är fotboll imorgon iallafall för resten av veckan som kommer är fylld med massa fotboll. Även om det inte bara är vi som spelar hela tiden. Vårat lag kommer nämligen gå och kolla på Sverige-Danmark på onsdag och på lördag när Sverige möter Finland så kommer vi jobba (bära ut en stor flagga). Dam-EM i fotboll hålls ju här i Sverige i år och några matcher spelas här i Göteborg.
Nu känner jag att detta inlägget blev ganska så långt och kanske lite meningslöst också men jaja.
See ya later<3
Bild från flygplanet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback