Friidrott

Hey<3
Idag har våran skola haft friidrottsdag, iallafall högstadiet.
Gick väl sådär för mig. Detta var grenarna vi gjorde:
kulstötning
100 meter
3-steg
höjdhopp
60 meter häck
800 meter
400 meter stafett
Det var bara 4 i varje klass som sprang stafetten (2 tjejer och 2 killar) och jag var en av dom.
Grenarna som jag är mest nöjd med mitt resultat på är häck och 3-steg :)
Slog mitt rekord i båda dom så det var nice!
Vi slutade väldigt tidigt och eftersom pappa jobbade hemma idag så kunde vi åka och hämta ut mitt id-kort på banken. Är väl inte sådär jättenöjd med bilden men å andra sidan blir jag aldrig bra på såna bilder så skit samma.
Ikväll ska jag spela match. Vi ska möta ett bra lag så det kommer bli en väldigt tuff match.
Hoppas bara jag orkar ge allt efter friidrottsdagen.
Nu ska jag nog läsa lite. Är en liten läslus, hehe ^^
 
Tycker ni ska lyssna på denna :)
Älskar denna gruppen och denna låten så det blir 2 flugor i en smäll<3

Kommentarer
Lotta säger:

Sv: Men guud va roligt! Är det bara ni två?? :D Hur länge ska ni vara där?? :) Kram!

2013-05-20 | 18:29:25
Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback