Kusinträff

Hej :)
Har varit och tränat nu på förmiddagen och har precis ätit. Snart ska jag och mamma åka iväg både för att köpa farsdag present och en liten present till mammas kusin. Vi ska på kusinträff idag (det är några av mammas kusiner) och 2 av mina kusiner är med också, resten av barnen är mina sysslingar. Vi ska bowla och umgås, bowlade ju i torsdags så jag har ju övat lite men det behövdes ^^
Ska iallafall bli jättekul!
Berättar hur det var ikväll om vi inte kommer hem för sent annars blir det väl imorgon, kommer antagligen inte blogga under resten av dagen och om jag gör det blir det ett litet mobilinlägg,
puss<3
Bild från när jag bowlade på språkresan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback