Ner och upp

Hej!
Kusinträffen igår var rolig även om jag förlora på bowlingen. Trevligt att träffa alla eftersom det är så sällan man ses :)
I förmiddags var jag på mässa, efter ungefär halva började jag känna mig ganska dålig. Var jättevarm och kände mig svag men jag höll ut och när jag kom ut i friska luften kände jag mig lite bättre men jag kände att jag inte orkade gå hem så jag ringde mamma och bad henne komma och hämta mig. Efter jag kom hem, druckit lite vatten och legat i sängen i typ 5 minuter kände jag mig mycket bättre men jag ligger ändå kvar i sängen nu eftersom det var så skönt. Får se om jag tränar ikväll eller är hemma och tar det lugnt istället. Annars är jag bara allmänt trött nu men det beror nog på att vi kom hem ganska sent igår och jag inte fick sova tills jag vaknade idag heller.
Annars händer inget särskilt idag utan ska bara ta det lugnt och antagligen blir det väl att jag kollar en massa avsnitt av pll, har redan sett ett ;)
Puss<3
Bild på ett kloster i England, tänkte att kloster är nästan en kyrka ^^

Kommentarer
Madeleine säger:

jag förlorar alltid bowling:(

2013-11-11 | 17:26:44
Bloggadress: http://fames.se/madeleinealexandra/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback