Såå avis!

Hejsan!
Ska snart gå och kolla på Top model och sedan iväg till konfan men nu sitter jag och kollar youtube. Jag prenumererar bl.a. på Cutegirlshairstyles och även Brooklyn and Bailey (det är deras mamma som har cgh) och dem intervjuar sina föräldrar nu för att dem varit med på inspelningen av Catching Fire. Såååå avis!
Just nu berättar dem om när dem träffade olika skådisar och jag hade mer än gärna också fått träffa skådisarna.
Båda kanalerna är jättbra så prenumerera på dem ;)
Puss<3
Fläta jag har gjort på Becca<3

Kommentarer
Alex säger:

Hej svejs, fin blogg! Och du är väldigt söt =^_^=

2013-11-28 | 14:57:32
LIENE säger:

Så fin fläta :)

2013-11-29 | 18:24:30
Bloggadress: http://lifefromwithin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback