Shopaholic

God kväll :)
Är hemma från träningen nu. Pianot gick bättre än jag trodde och tennisen ganska bra. Ikväll ska jag mysa framför tvn och kolla på idol men först ska jag kolla lite videos på yt. Älskar verkligen Ullared hauls och ska dit själv snart. Tänkte göra en liten shoppinglista ^^
Är nog allt en liten shopaholic men samtidigt är jag så himla snål... Hur går det ihop?
För det första älskar jag att shoppa för andras pengar (mammas eller pappas) och spara mina egna. Eller shoppa med kompisar och hitta massa jag vill ha och få dem att köpa massa grejer, kanske inte just det jag vill ha men asså ni kanske fattar xD
Finns faktiskt en film som heter shopaholic eller något sådant och den är riktigt bra, en riktigt tjejig film<3
Nu ska jag göra det jag har berättat,
puss<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback