Sleepover party

Hej :)
Idag ska jag ju upp till Karin och sova över med massa andra kompisar också. Ska bli jättekul fast har ni hört om att det ska bli orkan ikväll? Isåfall får vi väl hålla oss inne :S
Tror jag har packat klart nu och om någon timme ska jag börja gå upp till Karin, om jag tycker det regnar allt för mycket kanske jag kan få skjuts av Becca men jag funderar på att gå så att jag antagligen blir först. Tycker det är kul att vara först och vara med och ta emot alla + att jag kanske får välja sovplats först? xD
Nu ska jag bara ta det lugnt och om en stund ska jag äta brunch så jag orkar fram tills vi ska äta nästa gång.
Puss<3
 

Kommentarer
marina säger:

sv. Jo det är helt okej med mig också. :)

2013-10-29 | 10:37:33
Bloggadress: http://marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback