Tidig Halloween

Hej :)
Kom hem från träningen för ett tag sen nu och har duscaht och ätit. Ni vet ju redan vad jag ska göra imorgon, vara med Linnea men tänkte berätta lite om sleepovern.
Det var sjukt kul även om vi blev lite irriterade på varandra emellan åt. Igår spökade vi ut oss lite. Tidigt halloween firande eftersom vi antagligen inte kommer kunna ses på halloween. Vet inte riktigt vad jag blev för något. Min idé var att vara en bad girl men jag såg ut som en evil doll eller en fjortis som blivit emo eller något sådant så jag målade på ett sår och ett blåmärke m.m. så man kan väl säga att jag blivit slagen av någon eller något. Tyckte nästan jag såg lite hemlös ut, haha! Alla andra blev iallafall mycket läskigare än vad jag blev men jag är en glad tjej så det kanske hänger ihop med att jag inte kan se så läskig ut :P Sedan på kvällen blev det mycket skratt och prat. Skitkul iallafall!
Dock fick jag bara mellan 3-5 timmars sömn inatt så ska snart sova tror jag.
Puss<3
 
 

Kommentarer
sara säger:

Vilken cool sminkning!

2013-10-30 | 21:33:17
Bloggadress: http://sirres.blogg.se
madabouttea.se säger:

Coola sminkningar :)

2013-10-30 | 21:48:44
Bloggadress: http://madabouttea.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback