Nu måste jag få inspiration

Hej :)
Är i skolan nu och ska ha svenska första lektionen. Vi håller på att skriva noveller. Vi får bara skriva på svenskalektionerna men tror dom att jag har någon inspiration exakt den tiden dom bestämmer att jag ska skriva? Ibland känns det som man sitter där en hel lektion och bara tvingar fram en massa ord. Jaja, så är det väl i skolan. Har iallafall inte så mycket kvar nu, känner att den kanske inte blev den bästa men om man tar hänsyn till att jag har tvingat fram det mesta av den så är den okej.
Efter skolan så ska jag och Rebecca ta cyklarna och shoppa. Vet exakt vad jag ska köpa (om det finns kvar) men säger inget utan ni får se sen, puss<3
En random bild som fanns på denna datorn, vet inte om ni redan sett den?

Kommentarer
Christine (fitness inspo) säger:

Fin bild! :)

2013-09-12 | 09:44:50
Bloggadress: http://wtfitness.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback