Dagarna börjar likna varann.

Hey<3
Dom senaste dagarna har sett nästan exakt likadana ut. Har chillat hemma typ kollat tv och sen spelat tennis. Men imorrn blir det inte så iallafall för då är det nyår<3 Ska fira hemma med bara min familj detta året. Andra år har vi alltid firat med vänner också men detta året blir det bara familjen :)
Men ja.... Idag har jag chillat hittils och ska som sagt spela tennis idag med ^^
Vill till IKEA snart för att köpa en byrå eller hurts eller något så jag kan fixa där jag har mitt smink<3 Kanske gör en video då? Eller typ filmar när jag fixar och lite sånt ;) 
Ska nog äta snart iallafall men ses<3
Bild från i somras :)

Kommentarer
Vendela Nilsson säger:

Vilken fin blogg! Läget? :)

2012-12-30 | 16:47:44
Bloggadress: http://fotografnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback