Lite variation.

Hey<3
Har precis varit hos mormor så denna dagen blev lite annourlunda än dom andra :P
Tänkte spela in någon video snart. Vet bara inte vad? Tänkte att ni kanske skulle få bestämma ;)
Ger några förslag här men ni får även komma med egna ^^
* Hår tutorial på någon fläta eller något
* Min smink kollektion (kommer antagligen göra den oavsett sen när jag har fixat min förvaring)
* Mina hudprodukter/krämer/lotions
* Mina appar
* Favoritplagg i garderoben
Där fick ni lite förslag men kommer antagligen spela in någon video nästa vecka oavsett om jag får in några förslag eller önskemål ;) Men får se vilken isåfall :)
Nu ska jag väl bara mysa framför tvn en stund och sen sova typ<3
Imorgon är det nyårsafton. Ni vet ju hur jag ska fira nyårsafton men hur firar ni?
Ses<3
Första bilden jag laddade upp på bloggen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback