Shoppat :)

Hey<3
Skoldagen idag var inte så lång. Var bara där en timme och då kollade vi på en kabaret som några på skolan har gjort. Sen åkte jag och mina bästisar in till stan och shoppade lite :) Köpte en grej till mig själv, kan visa imorgon för har den faktiskt inte hemma. För det var egentligen en julklappsgrej så jag kom på att jag kunde ge den till mig själv i julklapp imorgon när vi firar jul tillsammans. Kan kanske göra en video sen där jag visar den och vad jag fick ;) Ikväll ska jag och mamma spela tennis igen. Vi har fått ett klipkort med 10 tennistimmar som gäller nu under lovet så vi försöker spela upp så många som möjligt. Det är 3:e året vi får ett sånt tror jag och vårt rekord är att spela upp 7 timmar :P Så deta året satsar vi på 10/10 xD
Imorgon kommer betygen hem. Är lite nervös men det blir säkert bra. Har ganska höga krav på mig själv så.....
Aja, nu ska jag snart äta något innan tennisen.
Ses<3
En bild som jag tagit nu i vinter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback