Sorrysorry.

Hey<3
Sorry för att det har varit lite dålig uppdatering men har helt enkelt inte hunnit och orkat blogga. Igår va det slapp dag i skolan :) Vi kolla på film och lekte någon lek och lite så ^^ Vi fick även sluta en halvtimme tidigare<3 Sen drog jag och mina bästisar till backaplan och småhoppade lite. Köpte en julklapp och även en "hair donut" till mig själv på cubus för 40 kr :)
Idag i skolan var det okej, rätt slappt idag med :P Och imorgon är det ju sista dagen i skolan innan jullovet och det är kortisdag verkligen! Vi börjar 9.15 och slutar typ 2-3 timmar senare :D Superskönt!
Jaja, skulle haft piano idag men det ble inställt så nästa gång blir i januari. Så nu ska jag väl slappa lite istället.
Funderar på att köpa bb-cream. Alltså en färgad dagkräm kan man säga. Ska kolla vad det finns för några märken och sen kolla på youtube vad folk tycker :P
Bild på mig och min hair donut ;)
Ses<3
 

Kommentarer
Official Sweet säger:

härligt att äntligen få lov! :) Jag har också en "hair donut", de är skitbra ^^

2012-12-19 | 16:49:21
Bloggadress: http://officialsweet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback