1 av 2

Hey<3
Skolan idag har varit helt okej. Haft geografiprov. Tror jag skrev det igår?
Kändes iallafall ganska bra :)
Här kommer 2 "geografifakta":
*Breddgraden 0° heter ekvatorn
*Datumlinjen ligger på 180°
Lite random fakta (ganska lätt om man har läst geografi) men nu kan ni förhoppningsvis lite mer än vad ni gjorde innan ni läste min blogg och om ni inte lärt er något nytt så önskar jag er bättre lycka nästa gång ni läser min blogg så ska jag nog klura ut något jag kan lära er ;)
Iallafall, geografiprovet var 1 av 2 prov som vi har/har haft denna veckan. Sedan är det typ prov i svenska på fredag med men det är inget man övar till.
Rebecca var här innan. Vi pluggade lite inför musikprovet imorgon, bakade och spelade spel xD
Vår kaka blev lite kladdig i mitten och nej det var ingen kladdkaka.
Nu ska jag göra punkt 25, sista punkten på listan till er. Vet inte om jag publicerar den direkt, senare ikväll eller imorgon, får se ;)
Ses<3
Var ute (bara utanför dörren typ) och tog lite bilder i söndags så nu är detta min nya profilbild på fb<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback