Let´s go

God morgon<3
Jag hann och orkade slänga in ett inlägg här :) Fantastiskt va?
Haha, fick lite extra sömn så det kanske var därför. Vaknade nämligen av klockan och tänkte gå upp men låg kvar i typ en minut för det var så skönt och vips... Så hade jag somnat om!
Sedan typ en halvtimme senare så kom mamma in och väckte mig. Jag behövde nog den där extra halvtimmen för jag somna så sent igår. Det gjorde ju inget heller för jag hann ändå + att jag hinner blogga.
Nu måste jag snart gå för vi ska åka och hämta mormor om typ nu.
Sen får vi väl se om min lista stämmer sen när jag kommer hem. (Gissar på att den inte kommer stämma exakt!)
De viktigaste sakerna på den är: 
*Inneskor, har letat efter det länge.
*Ljusa jeans, behöver ett par ljusare jeans nu till våren.
*Allt som har med Glee att göra typ ^^
Typ dom sakerna är väl viktigast.
Ses<3

Kommentarer
Alice säger:

fin blogg ;)

2013-04-05 | 13:51:10
Bloggadress: http://babyklegg.blogg.se/
Aisha säger:

Hej, fin blogg du har. Och fin bild på rosen :)
Kolla gärna in min blogg om du vill :3
Ha det bra!
//Aisha

2013-04-05 | 16:22:43
Bloggadress: http://Aisha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback