Angry bird, calm down!

Hey<3
Känner att jag kanske vaknat på fel sida idag... Känns som det mesta har jävlats med mig idag. Eller typ bara 2 saker men det räckte för att jag skulle bli en angry bird.
Ska iallafall inte ha långa naglar mer.... Har klippt dom korta nu iallafall (rev av hälften av dom) så det är iallafall inget problem längre.
Allt är bara tråkigt just nu. Måste få tag i någon kompis som vill göra något. Annars kommer jag sitta här hemma och vara arg och sur hela dagen typ.
Ikväll är det iallafall träning och då ska jag springa av mig lite grann.
Nu ska jag ringa någon rolig människa och sedan spela lite piano och hoppas att lite underbar pianomusik kan lugna ner mig lite.
Hörs senare<3
Bra fotograf du är Becca :P Ser helt galen ut!

Kommentarer
Rebecca säger:

Jo men sötis :)

2013-04-03 | 14:14:35
Frida - just a dreamer säger:

Vll du bli veckans blogg? Ta då chansen och anmäl dig i min blogg! :)
http://justadreamer.devote.se/blogs/25458612/veckans-blogg.htm

2013-04-03 | 15:54:45
Bloggadress: http://justadreamer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback