Chill Chill

Hey<3
Vi fick sluta typ 1 timme och 45 min tidigare idag :) Så himla gött<3
Följde med Karin hem efter skolan en stund. Vi bakade, lyssna på musik och skrattade typ :P
Sen fick jag en härlig promenad hem i solskenet. Trevligt att solen tittar fram och himlen är klarblå nu efterr att det  regnat några dagar i streck.
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Kanske typ läsa eller något sånt och sen ska jag spela tennis ikväll.
Som jag skrev innan så är det ingen fotboll i helgen men det är på ett sätt bra för jag kommer behöva plugga inför 2 viktiga prov som vi har nästa vecka.
Kanske hinner/orkar gå ut och fota lite också nu när våren äntligen är här :)
Isåfall så kommer jag lägga ut lite bilder här på bloggen.
Ses<3
Fin bild på mitt fönster tagen med Webbcameran xD

Kommentarer
Anonym säger:

Fin blogg! :)

2013-04-19 | 19:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback