Ledig

Hey<3
Nu har jag varit och spelat fotbollsmatch. Gick riktigt bra faktiskt men ändå blev det bara 0-0. Vi kan väl säga att vi "vann" med 0-0 :)
Nu är jag iallafall ledig från fotboll resten av helgen (tror jag). Hade varit kul att spela men det är ändå skönt att man får tid till annat. Imorgon ska jag och mamma in till stan. Ska gå lite i affärer och sådär.
Har fått mitt bankkort nu så jag tänkte kolla efter en snygg plånbok, hihi ^^
Om jag köper något imorgon kommer jag självklart lägga ut bilder på det ;)
Resten av dagen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Typ bara ta det lugnt tror jag.
Vi får väl se, men ses senare<3
(Nu gick det att lägga upp bilden från instagram)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback