Nelly.se

Hey<3
Har suttit och drömt mig bort och kollat på snygga kläder inför sommaren. Har väldigt svårt att hitta kläder och dras typ till dyra saker, därför är det bra att kolla på hemsidor med mycket att välja mellan :)
Gick in och kollade på Nelly. Där har dom kläder, skor, väskor och andra accesoarer, smink, sminktillbehör, hårgrejer som locktänger m.m. och dom har till och med speciella lådor för smink. (Jättebra, eller ser bra ut iallafall). Hittade massa grejer som jag vill ha och prova och allt men de grejer som jag skulle kunna tänka mig att klicka hem med en gång är dom här:
Jeansjackan kanske är lite onödig eftersom jag redan har en supersnygg vit från solo men denna är ju från Svea och är också supersnygg!<3
Värt att gå in och kolla där när man har tråkigt, man hittar jättemycket fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback