Punkt 21. - Listan m.m.

Senaste sms:et och till vem

Ett ok till min pappa. (Orkar tyvärr inte screenshota)
Hey<3
Har varit hemma från skolan idag. Har hunnit spela piano, göra en läxa, äta lite och läsa ut min bok.
Dagen idag har varit mest dåligt. Speciellt idrotten.... Vår lärare (vikarie) sa förra lektionen att vi ska ut och springa nästa gång om det blir hyfsat väder. Eftersom det regnade imorse och såg ut att fortsätta ett tag så tog jag med mig innekläder eftersom jag då tänkte att vi skulle vara inne. Men inte alls! Det slutade regna ett tag men precis när vi skulle ut och springa började det regna lite. Han tvinga oss att gå ut ändå. När vi kommit typ halvvägs till slingan där vi skulle springa började det ösregna och blåsa jättemycket men han sa att vi ska springa ändå. Dessutom var det faktiskt bara 6 stycken som sprang (jag va en av dom). Typ alla killar hade "glömt" kläder när dom hörde att vi skulle ut och springa i detta vädret.
Jaja... Sånt är livet antar jag men jag hatar våran lärare iallafall. Som tur är är det ju inte våran ordinarie.
Nu ska jag vila lite och snart äta för sen ikväll ska jag ju spela match :)
Ses<3
Man blev nästan lika blöt som om man hade badat (okej kanske inte... men NÄSTAN)

Kommentarer
aamelasmoa.blogg.se säger:

fin blogg :)

2013-04-18 | 21:31:19
Bloggadress: http://www.aamelasmoa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback