Ullared

Hey<3
Är hemma från Ullared nu :)
Har inte köpt så mycket. Brukar inte hitta så mycket där heller.
Hitta inte alla grejer på min lista men det mesta faktiskt + lite annat. Här kommer bilder ;)
Ett par svarta leggings för 60:- . Vet att jag köpte såna på Lager 157 för en vecka sedan också men jag gjorde sönder ett par nu i veckan så jag passade på att köpa ett par nya :)
Köpte 2 såna här vita linnen. Vet inte vad dom kosta för det stod inte på dom.
Köpte även denna fina koftan<3 Kostade typ 100:-
Det var alla kläder jag köpte. Köpte även lite underkläder men det känns onödigt att visa.
Så nu ska jag visa sakerna jag köpte :)
Vanliga hårnålar i typ guldfärg för 6:-
Märkpennor för jag vet inte hur mycket (lite). Ska byta ut den jag har i mitt pennfack. Den börjar bli dåligt.
Köpte även 2 skal :) Det vita är hårt och kostade 80:- och det andra är mjukt och kostade 100:-, eller vad man nu ska säga xD
Var ju bara tvungen att köpa lite godis till ikväll när jag ska se på let´s dance :P
Det var allt vi köpte just inne på Gekås. Tror även jag såg Morgan och Ola-Conny där inne :O Haha!
Men vi var inte bara inne på Gekås, vi var inne i några av affärerna runt omkring också så här kommer bilder ;)
Hittade ett par fina inneskor på rea för 200:- på Skobo :)
Till sist köpte jag 3 böcker för 165:- på typ Olles bokhandel eller något sådant.
Riktigt nöjd med dagens köp iallafall. 
See ya<3

Kommentarer
Pierreen säger:

Så mysiga skor!

2013-04-05 | 18:49:37
Bloggadress: http://pierreen.blogg.se
Bella säger:

Boken i mitten är jättebra :D

2013-04-14 | 20:54:55
Bloggadress: http://rememberthiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback