Utflykt/shopping

Hey<3
Imorgon kommer det tyvärr inte bli så bra uppdatering under dagen för att jag, mamma och mormor ska åka till Gekås i Ullared med några kompisar :)
Tycker väl det är sudär på Gekås men dels så är det en rolig utflykt och att man får shoppa, vilket jag tycker är jätteroligt. Behöver faktiskt några saker så ska passa på att köpa dom om jag hittar. Borde faktiskt skriva en lista! Ska nog göra det på en gång ;)
Vi åker iallafall tidigt imorgon så jag tror inte ens jag orkar/hinner blogga på morgonen innan vi åker och som ni vet så kan jag inte blogga på mobilen... Eller jag kan men då blir det inga bilder och det är inte så kul :/
Kommer iallafall visa lite av det jag köpte här i bloggen sen ;)
Nu ska jag alldeles strax sova eftersom vi ska upp tidigt men först ska jag läsa något kapitel i min bok och som sagt skriva en liten lista så jag kommer ihåg. Sen blir det säkert att jag hittar massa saker som inte står på listan också :P
Godnatt<3
En bild från Liseberg i vintras. Så mysigt att gå där när alla lampor lyser och den härliga julkänslan<3
Men nu längtar jag bara efter våren! ;)<3

Kommentarer
Pierreen säger:

Vacker bild!

2013-04-05 | 15:04:19
Bloggadress: http://pierreen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback