Diaries

Hejj :)
Ska snart kolla på en av mina favoritserier, The Carrie Diaries som går på tv11 varje torsdag klockan 20.00.
Jag gillar serier jättemycket men det är svårt att hitta bra serier. Som tur är finns det en massa andra personer som kan tipsa en! Följer just nu Glee, Morden i Midsomer, The Carrie Diaries och Hawaii Five-0.
Vet att det är jättemånga som följer pll, Pretty little liars och tycker den är jättebra. Funderar faktiskt på att börja följa den. Kommer ha mycket tid nästa vecka eftersom jag är ensam hemma då. Iallafall på dagarna när mina föräldrar jobbar.
Om ni vet någon bra serie som ni tror att jag kanske gillar så kommentera gärna ;)
Nu ska jag gå så jag inte missar Carrie!
Puss<3
Bild från ett café vid Kiviks musteri i Skåne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback