Egen tag- Mitt nästa köp

Hej :)
Tänkte hitta på en egen tag som jag då ska göra :)
Kallar den mitt nästa köp-tag och jag ska då svara på frågor om vad jag ska köpa härnäst i olika kategorier typ. 
 
1. Min nästa mascara- Maybelines Big eyes volum´ express mascara
2. Min nästa parfym- DKNY, sweet macaron eller New York
3. Mitt nästa elektroniska köp- Urban Ears!!!
4. Mitt nästa klädesplagg- Svarta jeans eller en mysig tröja
5. Mitt nästa par skor- Uggs eller höga stövlar till vintern
 
Det fick räcka med 5 frågor eftersom jag inte kom på så många fler roliga. Kommentera om ni gör det ;)
Nu ska jag iallafall kolla klart på Carrie Diaries.
Ses imorgon<3
 

Kommentarer
Ebba säger:

Svarta jeans och mjukiströja är ju måsten nu till hösten så det låter perfekt! Mys till det lite extra när hösten faller in. Kram!

2013-08-29 | 20:46:09
Bloggadress: http://ebbas.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback