Med små steg

Hej :)
Vi kom hem för några timmar sedan och sen dess så har jag fixat lite på rummet och bara tagit det lugnt.
Känner hur skolstarten närmar sig med små steg nu. Snart bara en vecka kvar! Detta sommarlovet har gått otroligt fort enligt mig.
Alla youtubers börjar göra back to school grejs och andra videos som har med skolan att göra.
Blir själv lite sugen faktiskt, kanske borde lägga upp videobloggar här på bloggen?
Iallafall, resten av denna helgen blir lugn och skön. Sedan nästa vecka ska jag börja gå upp tidigt, lägga mig i tid och försöka ha något att göra på dagarna så det inte blir för slappt. Måste vänja mig inför skolan. Det kommer även märkas på bloggen att skolan börjar snart. Tänkte göra lite skolinspirerade inlägg med tips inför skolan m.m. Svea kommer tipsa om en massa bra grejer ;P
Nu ska jag kanske göra mig iordning och bädda ner mig i sängen trots att klockan bara är 20:18 när jag skriver detta men tänkte kolla på en film eller serier eller något.
Vi hörs imorgon, godnatt<3
Med tiden blev hinken och spaden till penna och papper...
Bilden är tagen av mig ©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback