Såååå trött!

Hej :)
Kom hem för inte ens en timme sedan. Är nyduschad och ligger i sängen med datorn.
Lägret var jätteroligt! Fick umgås med hela laget, träna lite, spela 2 matcher m.m.
Idag städade vi där vi bodde och sedan spelade match efter det så åkte vi nästan direkt hem.
Är så himla trött nu för det blir oftast inte så mycket sömn när man är på läger. Dessutom så var det hål i min luftmadrass så efter halva natten så låg jag nästan på golvet. Fast det funkade ändå okej och det gick bättre inatt än igår natt.
Men är iallafall jättetrött nu och börjar även bli lite hungrig. Ska bara ta det lugnt nu, äta något och lägga mig i tid eftersom skolan börjar imorgon. Som tur är så börjar jag klockan 12 så jag får väldigt lång sovmorgon :)
Puss<3
Bild från ett café vid kiviks musteri i skåne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback